Sote-toimialan pikapalautejärjestelmän asiakaspalautteen analysointi
Kampanja: Tekoäly- ja ohjelmistorobotiikka 2019
Kokeilun tavoitteet
Terveysasemille ja suun terveyshuoltoon tuli vuonna 2019 yli 160 000 pikapalautetta. Tavoitteena on pystyä analysoimaan ne tekoälyn avulla ja saamaan uutta tietoa asiakaskokemuksesta.
Kokeilun opit
Tekoälyn suurten datamassojen käsittely antaa mahdollisuuden reagoida nopeasti trendeihin ja muutoksiin asiakaskokemuksessa. Analyysin pohjalta voidaan suunnitella konkreettisia toimenpiteitä palveluiden kehittämiseksi ja suunnata resursseja oikeisiin paikkoihin.
Suositukset jatkotoimenpiteiksi
Kokeilun tulokset esitellään soten hallinnon päälliköiden viikkopalaverissa 30.3.2020 sekä soten johdon aamupalaverissa 6.4.2020. Jatkotoimenpiteet määräytyvät näiden kokousten pohjalta.
Kokeilun projektipäällikkö
Satu Halttunen, satu.a.halttunen@hel.fi, Sosiaali- ja terveystoimiala
0 kommenttia
Ladataan kommentteja ...
Lisää oma kommenttisi
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy palveluun kommentoidaksesi.
Ladataan kommentteja ...